Forsikringsskader

 

MJ Glas gør alt for at give en god og hurtig service til alle kunder. Jeg påtager mig lige så gerne små som større opgaver. Ved større opgaver har jeg dygtige samarbejdspartnere, der professionelt kan hjælpe med alle opgaver. Når der f.eks. har været et indbrud eller en rude er gået itu, kommer MJ Glas, selv om det er efter arbejdstids ophør, og der etableres en midlertidig afdækning, som er godkendt af forsikringsselskaberne. Leveringstid på nye ruder, ca. 3 arbejdsdage. Jeg får energi-termoruder 2 gange om ugen tirsdag og torsdag kl. ca. 15,00.

Du kan ringe til MJ Glas på mobil 23 44 13 23 fra kl. 7.00 til kl. 22.00
Weekend fra kl. 10.00 til kl. 16.00

Vi klarer dine forsikringsskader som glarmester!

Såfremt MJ Glas ikke kan træffes på telefon, kan der rettes henvendelse til Glarmestrenes Døgnvagt på telefon 70 100 100. Hvis du ønsker at MJ Glas skal udføre det efterfølgende arbejde, skal du give døgnvagten besked, så kan jeg kontakte dig dagen efter. MJ Glas samarbejder med Glarmestrenes Døgnvagt A-S telefon 70 100 100glasvagt.dk som har aftaler med følgende forsikringsselskaber.

Tryg / Alka Forsikring – Tjenestemændenes Forsikring – Privatsikring – Topdanmark / Danske forsikringer – Alm. Brand / Codan – GF Forsikring.

Hvis du får en glasskade og er forsikret hos ovennævnte selskaber, kan du ringe til mig, så sørger jeg for at taksere og anmelde skaden for dig. Du skal bare oplyse skadedato – skadeårsag – selskab – police nummer. Har du et andet forsikringsselskab. Vil jeg naturligvis gerne give dig et uforbindende tilbud og tage nogle billeder af skaden. Som du så kan videresende til dit forsikringsselskab.

Ønsker du yderligere information eller har du en forespørgsel, er du velkommen til at ringe eller skrive en sms eller sende en mail.

Mobil nr. 23 44 13 23 Email: mj@mj-glas.dk

Se billeder fra forsikringsskader
Sidebar